Marka Lirene, ekspert w pielęgnacji skóry, od
ponad 8 lat ceniona jest przez polskie konsumentki za wysoką jakość produktów. W ostatnim okresie skuteczność,
bezpieczeństwo, innowacyjność i przyjemność stosowania kosmetyków Lirene
znalazły również potwierdzenie w szeregu nagród, które zdobyła marka –
Superbrands 2012, Superprodukt Świata Kobiety 2011, HIT Kosmetyczny 2011
magazynu Dobre Rady i Mój Kosmetyk 2011 Poradnika Domowego.
Lirene to jedna z najsilniejszych polskich marek
kosmetycznych, lubiana i ceniona przez Polki. Potwierdzają to udziały marki w
wybranych segmentach, m.in. 1 miejsce
wśród kosmetyków do pielęgnacji twarzy,
1 miejsce w kategorii kremów przeciwzmarszczkowych w 2011rmarka nr 1 we fluidach.
W ostatnich miesiącach silna pozycja marki znalazła
również odzwierciedlenie w postaci licznych nagród. Po raz drugi marka Lirene
została uhonorowana tytułem Superbrands,
zajmując miejsce w pierwszej piątce obecnych w zestawieniu polskich marek
kosmetycznych wybranych przez tzw. Radę Marek i głosowanie konsumenckie.
Jednocześnie, jest najwyżej ocenioną
polską marką kosmetyków w badaniu Superbrands
przeprowadzonym wśród blisko 2800 konsumentów.
Polki wysoko oceniły również nowości wprowadzone przez
Lirene w 2011 roku. Rozświetlający balsam do ciała zdobył główną nagrodę w
kategorii „Jedwabiste i wypielęgnowane ciało” w konkursie Superprodukt Świata Kobiety 2011. Członkowie jury konkursu docenili
jakość i estetykę kosmetyku Lirene uznając go za nowość, która na co dzień
najlepiej służy czytelniczkom magazynu.
Czytelniczki magazynu Dobre Rady w plebiscycie „HIT
Kosmetyczny 2011” wybrały najlepsze, przetestowane przez nie kosmetyki. Ponad
11 000 głosów zdecydowało, które nowości są najwyżej cenione – wśród laureatów
nie mogło zabraknąć Lirene, ze wspaniałą linią fluidów Lirene Natural Look,
która otrzymała II nagrodę w kategorii „kosmetyki do makijażu”.
Linia fluidów Lirene Natural Look nagrodzona została
również przez Czytelniczki Poradnika
Domowego, które przyznały jej III nagrodę w konkursie Mój Kosmetyk 2011 wśród kosmetyków do makijażu. W kategorii
„Pielęgnacja twarzy” zaś wyróżniły Intensywny krem przeciwzmarszczkowy Lirene
Folacyna 40+.
„Ogromnie cieszymy się
zarówno z osiągniętej pozycji marki w 2011 roku, jak i z nagród, które
potwierdzają jakość i innowacyjność kosmetyków Lirene. Tak pozytywna ocena
polskich produktów przez Polki stale motywuje nas do wytężonej pracy nad
kolejnymi kosmetykami, dlatego wierzymy, że nowości, które planujemy wprowadzić
w 2012 roku zostaną równie ciepło przyjęte przez Konsumentów” – mówi Joanna Orfinger, Senior Brand Manager Lirene.
Brawo dla Lirene :))
OdpowiedzUsuń